אוטומציות לאינסטגרם שכל עסק צריך להכיר

המערכת המובילה והמתקדמת בעולם לקידום אורגני באינסטגרם וטיקטוק!

חיפוש

מאמרים ומידע נוסף

טופס קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אינסטגרם הינה אחת מן הרשתות החברתיות המובילות ביותר כיום ומהווה כר פורה למיליוני עסקים ברחבי העולם שרוצים לקדם את המוצרים שלהם ולהגיע אל קהל יעד רחב. עסקים רבים מבינים את החשיבות הרבה בשימוש איכותי באינסטגרם ומבינים שהפרופיל העסקי שלהם הוא כרטיס הביקור שלהם ואף חלון הראווה שלהם לעולם.

באמצעות אוטומציות חיוניות לאינסטגרם כל עסק יכול לקדם את עצמו אלפי מונים, לבדל את עצמו מן שאר המתחרים ולהפיק את המיטב. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם סדר.

חלון הראווה שלכם לעולם שבחוץ

כיום לפי נתונים ישנם למעלה מ – 5 מיליון ישראלים שמשתמשים באינסטגרם לצד מיליארד משתמשים ברחבי העולם. האינסטגרם הוא חלון הראווה שלכם לעולם שבחוץ ואנחנו למדים שאנשים נוטים למדוד את "כוחו" של עמוד האינסטגרם לפי כמות העוקבים שעוקבים אחרי העמוד וכמות האינטראקציה של העמוד (פעילות של העמוד, פעילויות של אנשים חיצוניים בשיתוף עם העמוד) וכן הלאה. כדי להגיע למצב זה נדרשת לא מעט עבודה שלא פעם אין לעסקים את האפשרות, הזמן, היכולת וההבנה לבצען. בדיוק לשם כך אנחנו נרצה לדבר על רובוט לאינסטגרם שעוזר לכם לנהל את כל האוטומציות העסקיות תחת קורת גג אחת.

יצירת מעורבות באינסטגרם: אבן היסוד של עמוק אינסטגרם עסקי

למעשה אחד הדברים החשובים ביותר שמהווה את אבני היסוד של עמוד אינסטגרם עסקי הוא יצירת מעורבות באינסטגרם. אנחנו רואים לא מעט דרכים לייצר מעורבות באינסטגרם כאשר המרכזיות ביניהן היא שיטת העוקבים ושיטת התגובות. בשיטת העוקבים אנו נרצה להגדיר קהל יעד רלוונטי לפי תחומי עניין, למצוא אותם, לעשות להם עוקב וברגע שהם מחזירים לנו את העוקב להוריד את העוקב ובכך לחזק את המהימנות של העמוד ולהגיע לקהל יעד רלוונטי. שיטת התגובות היא שיטה בה אנחנו מבצעים מעורבות בעמוד אינסטגרם של קהלי היעד שלנו: תגובות, לייקים וכו'. גם במקרה הזה ניתן לחסוך זמן רב עם רובוט לאינסטגרם של חברת אפ מדיה.

אפשר להירגע: רובוט לאינסטגרם של אפ מדיה

אם אתם בעלי עסקים אתם יכולים לנשום לרווחה מאחר ויש רובוט לאינסטגרם שנמצא פה כדי לבצע את כל האוטומציות והפעולות הנדרשות לשם קידום העסק שלכם ככל האפשר. המערכת הינה מערכת ייעודית בעלת יתרונות רבים אשר עוזרת לכם להגדיר את קהל היעד שלכם במדויק ולהתאימו באופן אישי לצרכים שלכם. המערכת מבצעת עבורכם מגוון רחב של פעולות נדרשות לשם קידום עמוד האינסטגרם שלכם.

בין היתר המערכת תבצע 10,000 פעולות עוקב בחודש בעזרת פילוח מותאם מראש שיעשה לאחר שיחת אפיון עם אנשי המקצוע שלנו המתמחים בעולמות השיווק והקידום האורגני באינסטגרם. המערכת מותאמת בצורה מושלמת לאלגוריתם המתקדם של אינסטגרם. כמו כן הפעולה תבצע כ-10,000 פעולות לייק לחשבונות אינסטגרם של העוקבים שלכם ואף תשלח הודעות אוטומטית תוך 24 שעות לכל מי שהחזיר לכם עוקב. 

ההודעה תהיה בהתאם לצרכים שלכם – הצגה של המוצר, הנעה לפעולה ברורה, לינק לאתר רכישה. למעשה כל האפשרויות עומדות בפניכם – כך תוכלו לחזק את הקשר שלכם אל מול לקוחות פוטנציאליים, להגיע אל קהלים נרחבים יותר וזה לא דורש ממכם אפילו דקה אחת ביום של תחזוק המערכת.

חשוב לציין שבעזרת המערכת אנחנו מגיעים אך ורק לקהל יעד ישראלי, רלוונטי ואיכותי בלבד לפי אפשרויות סינון מתקדמות. ללא יוזרים פיקטיביים וחשבונות אינסטגרם שאינם רלוונטיים כלל לעסק שלכם.

זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור אפ מדיה.

אולי יעניין אותך גם..

הגדלת עוקבים באינסטגרם

הגדלת עוקבים באינסטגרם

ברוכים הבאים לפוסט בבלוג שלנו על עוקבים גדלים באינסטגרם! בעידן הדיגיטלי של היום, עוקבים חזקים באינסטגרם הם קריטיים עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. עם יותר

קרא עוד »
תוכנה לקידום האינסטגרם

תוכנה לעוקבים באינסטגרם

ברוכים הבאים לעולם של אינסטגרם, שבו עוקבים יכולים ליצור או לשבור את הנוכחות המקוונת שלך. עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים בחודש, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה רבת

קרא עוד »
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות החזקות ביותר לקידום אורגני ולצמיחת מותג. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים בחודש, לעסקים יש הזדמנות משמעותית להגיע לקהל היעד שלהם ולקיים

קרא עוד »

ניהול דף באינסטגרם להעלאת העוקבים

אינסטגרם הפכה לפלטפורמה רבת עוצמה לקידום עסקים, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. האופי החזותי שלה והתפוצה העצומה שלה הופכים אותה לפלטפורמה אידיאלית להגברת

קרא עוד »

תפריט נגישות