עוקבים אמיתיים באינסטגרם – הבוט שיעשה לכם את העבודה

המערכת המובילה והמתקדמת בעולם לקידום אורגני באינסטגרם וטיקטוק!

חיפוש

מאמרים ומידע נוסף

טופס קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אינסטגרם הפכה כבר מזמן לביטוי שגור בפינו ולאחד מן הרשתות החברתיות המובילות ביותר בעולם. אנשי ציבור, תאגידים ועסקים רבים מבינים את החשיבות בשימוש נכון בפלטפורמה לשם קידום עסקי. אם הגעתם לכאן אין מן הנמנע שאתם מחפשים אחר עוקבים אמיתיים ורלוונטיים לצרכים העסקיים שלכם. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם סדר.

״בטח מדובר בכל מיני בוטים מהודו ואוזבקיסטן…״

במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים אשר נחשפו אל עשרות ספקים שונים שהבטיחו להם לקחת אותם צעד אחד קדימה ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט דרך לייקים, עוקבים ופעולות שונות המעודדות מעורבות בחשבון האינסטגרם שלהם. אותם אנשים נוכחו לדעת שאותם חשבונות שעקבו אחריהם אינם חשבונות ישראליים ואינם חשבונות מאומתים אשר לא פעם נמחקו על ידי מערכות הבקרה והספאם של אינסטגרם. כך שמצד אחד לא קיבלו את התמורה לה הם ציפו: עוקבים אמיתיים ומן הצד השני אותם עוקבים ומשתמשים הושעו מאינסטגרם וכך גם העוקבים ירדו באותה נשימה.

כאשר אתם עובדים עם אף מדיה אתם יכולים להיות רגועים מאחר וכל העוקבים הינם עוקבים אמיתיים אשר עוזרים לכם לשדרג ולהרים את חשבון האינסטגרם שלכם אלפי מונים. אנחנו עובדים ללא לאות על מנת לצרף למערכת אך ורק עוקבים אמיתים מחשבונות איכותיים.

פועלים לשם מעורבות וחשיפה 

אחד מן הדברים החשובים ביותר בקידום פרופיל ותכני אינסטגרם אלו הם המעורבות והחשיפה. באמתעות המערכת שלנו תוכלו לקבל אלפי חשיפות אורגניות ואיכותיות בחודש לפי הנישה וקהל היעד שלכם. כך תוכלו לטרגט עוקבים אמיתיים ומדויקים לעמוד שלכם ככל האפשר שרק מחכים לצרוך את התוכן שלכם. מי יודע אולי כל אלו גם יובילו ללידים חמים שיעזרו לכם לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם.

דרך טובה ודרך פחות טובה

יש לא מעט דרכים להעלות את המעורבות בפרופיל האינסטגרם שלכם. אנחנו במקרה הזה נרצה לחלק את הסיפור לדרך פחות טובה ודרך אחת שהיא הרבה יותר טובה (הלקוחות של אפ מדיה יוכלו להעיד על כך). 

הדרך ״הפחות טובה״

אם אתם בקיאים מעט בעולמות הסושיאל הרי ששמעתם לא מעט שלתוכן יש ערך רב, לכן אין מן הנמנע שתצטרכו להעלות באופן עקבי ויום-יומי לא מעט סרטונים ותוכן ולעיתים גם מספר תכנים ביום. לרוב הדרך הזה לא ממש יעילה. כמו כן בדרך הזו אתם מוצאים את עצמכם מוציאים אלפי שקלים בחודש על קידום ממומן שלעיתים גם לא נושא פירות ועמלות ודמי ניהול לסוכנות פרסום. אנחנו לא אומרים שבדרך זו לא תוכלו להתקדם אך דרך זו לא פעם לוקחת לכם הרבה כסף דרך וגוזלת זמן. לכן אנחנו נרצה בפעם הזה להתייחס לדרך מעט אחרת. 

הדרך הטובה (הדרך של אפ מדיה)

אחרי מחקר רב הגענו לתובנות מה היא הדרך הטובה ביותר. לעניות דעתנו הדרך הטובה ביותר היא באמצעות מגוון רחב של פעולות הנעשות לכאורה בצורה ״ידנית״ (אבל נעשית על ידי בוט לאינסטגרם) הקשורים למעורבות ברשת. במהלך יום רגיל אתם תעשו עוקבים בין 400-500 עוקבים, ממחקר שלנו אנחנו למדים שכ-20% מהאנשים בדרך כלל מחזירים עוקב חזרה. לאחר מכן אנחנו נוריד להם עוקב מאחר ואנחנו לא רוצים לעקוב אחרי כל כך הרבה אנשים. בנוסף אנחנו נצפה לאנשים מתחומי העניין שלנו בסטורי, נעשה להם לייקים ועוד. מדובר בדרך אותנטית אשר משדרת איכות ורצינות ויעזרו לנו להשיג עוקבים איכותיים ואמיתיים. במקום שתשקיעו שעות מדי יום ביצירת מעורבות(לעשות עוקב, להוריד עוקב, לייקים, תגובות, צפיה בסטורי ועוד) המערכת שלנו תדע לעשות זאת עבורכם.

אילו פעולות המערכת עושה?

המערכת של אפ מדיה פותחה תוך כדי מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר, כך שנוכל לספק ללקוחות שלנו מעטפת מלאה בכל הקשור לעולמות הסושיאל ואינסטגרם בפרט. המערכת מבצעת יחד איתכם פילוח מותאם מראש של קהל היעד שלכם ותבצע במהלך החודש עד 10,000 פעולות ״עוקב״. 

כמו כן מתבצעת התאמה מלאה לאלגוריתמים המתקדמים של אינסטגרם ומתבצעים במקביל 10,000 פעולות לייק לחשבונות אינסטגרם לפי קהל העוקבים שלכם. דרך לייקים על תמונות ופוסטים אנחנו נחשפים אל קהל יעד רחב.

המערכת שלנו תשלח הודעה אוטומטית (דירקט) לכל מי שיבחר לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם שלכם. הודעות אלו ישלחו יחד עם הודעה המניעה לפעולה אשר מציגה אתכם בצורה טובה יותר ועוזרת ליצור קשר אמיתי ואותנטי עם העוקבים שלכם.

במערכת שלנו אתם לא צריכים לדאוג מאחר והמערכת שלנו נותנת לכם את האפשרות לסנן קהל ישראלי על פי שמות ישראליים וקהלי יעד שרלוונטים עבורכם – כך שנגמרו היום של יוזרים פיקטיבים ו/או חשבונות שאינם מעוניינים כלל בשירות שלכם ומורידים לכם עוקב יום אחרי.

אולי יעניין אותך גם..

הגדלת עוקבים באינסטגרם

הגדלת עוקבים באינסטגרם

ברוכים הבאים לפוסט בבלוג שלנו על עוקבים גדלים באינסטגרם! בעידן הדיגיטלי של היום, עוקבים חזקים באינסטגרם הם קריטיים עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. עם יותר

קרא עוד »
תוכנה לקידום האינסטגרם

תוכנה לעוקבים באינסטגרם

ברוכים הבאים לעולם של אינסטגרם, שבו עוקבים יכולים ליצור או לשבור את הנוכחות המקוונת שלך. עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים בחודש, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה רבת

קרא עוד »
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות החזקות ביותר לקידום אורגני ולצמיחת מותג. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים בחודש, לעסקים יש הזדמנות משמעותית להגיע לקהל היעד שלהם ולקיים

קרא עוד »

ניהול דף באינסטגרם להעלאת העוקבים

אינסטגרם הפכה לפלטפורמה רבת עוצמה לקידום עסקים, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. האופי החזותי שלה והתפוצה העצומה שלה הופכים אותה לפלטפורמה אידיאלית להגברת

קרא עוד »

תפריט נגישות