עוקבים בטיקטוק – הדרך המהירה להגדלת העוקבים שלכם

המערכת המובילה והמתקדמת בעולם לקידום אורגני באינסטגרם וטיקטוק!

חיפוש

מאמרים ומידע נוסף

טופס קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עוקבים אמיתיים בטיקטוק

טיקטוק היא אחת מן הרשתות החברתיות המובילות בעולם. אמנם מדובר ברשת חברתית יחסית ״חדשה״ ביחס לאינסטגרם ופייסבוק אך יחד עם זאת הפכה כבר עד מהרה לשחקן מרכזי בעולם השיווק. שימוש בה צריך להיעשות בצורה נכונה. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות על הגדלת עוקבים בטיקטוק – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של אפ מדיה נמצאים כאן עבורכם עם הטיפים החמים ביותר לפלטפורמה.

עוקבים אמיתיים בטיקטוק

שיתוף פעולה עם משתמשים אחרים

אנו תמיד מאמינים שטובים השניים מן האחד, שיתוף פעולה עם משתמשים אחרים בפלטפורמה גם הוא יכול לקדם אתכם. תוכלו לפנות אל חבר טוב שגם הוא משתמש בטיקטוק או אפילו למשפיען דעת קהל במטרה לעשות סרטון יחד. ככה תוכלו להכפיל את כמות הצפיות שלכם ולהגיע אל כמות גדולה הרבה יותר של עוקבים רלוונטיים.

קידום בטיקטוק: מקוריות זה שם המשחק

אין ספק שטרנדים הם הדבר הכי חם בטיקטוק וקפיצה בזמן הנכון ובצורה הנכונה על טרנד יכולה להיטיב איתנו. יחד עם זאת אנחנו למדים שמקוריות זה שם המשחק, אנו ממליצים לכם לחשוב על רעיונות מקוריים שאף אחד עדיין לא חשב עליהם ולנסות ״להמציאֿ״ את הגלגל מחדש. אמנם זה קשה, אך סרטון מקורי שמתפוצץ מביא אתכם לקהל יעד רחב הרבה יותר ועוזר לכם להגדיל את העוקבים שלכם בצורה משמעותית.

טיפ זהב: אל תתביישו לעשות סרטונים מקוריים גם אם הם לא מצליחים ועפים בפור-יו. בסוף זה יפגע.

נצלו נכון את שידורי הלייב של טיקטוק

בהנחה ואתם מעל גיל 16 תוכלו להשתמש באחד הפיצ׳רים המובילים של טיקטוק: טיקטוק לייב. מדובר באפשרות שידור חי הניתנת מטעם טיקטוק במהלכה תוכלו להציג תוכן לקהל שלכם בזמן אמת. תוכלו להשתמש בפלטפורמה הזו למגוון רחב של אפשרויות: סרטון סקירה למוצרים או שירות שלכם, ראיונות מעניינים, סיקור של אירועים שונים ואף פשוט להציג יום בחייכם. 

שידור לייב בטיקטוק היא דרך מעולה להתחבר לקהל שלכם ולהגיע אל קהלים אחרים תוך כדי שאתם מחזקים את המהימנות שלכם ואת ״המותג״ שלכם (שלא מעט פעמים אתם הוא המותג) ויוצרים אמון.

הבוט של אפ מדיה: קידום אורגני חכם ומבוקר 

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי ״קידום אורגני״ בהקשר של חשבון הטיקטוק שלכם. הבוט של אפ מדיה הינה מערכה מערכת חדשנית לקידום אורגני איכותי באינסטגרם ובטיקטוק. בשימוש בבוט אתם תקבלו עוקבים אמיתיים איכותיים ומטורגטים, לייקים, מעורבות בעמוד, לידים והרשימה כמובן עוד ארוכה.

קראו עוד: עוקבים אמיתיים באינסטגרם – הבוט שיעשה לכם את העבודה

התוכנה למעשה מדמה התנהגות של בן אדם אמיתי ומבצעת מגוון רחב של פעולות שונות כמו לייק, עוקב ותגובה באופן אוטומטי כך שחוסכת לכם שעות רבות של עבודה. התוכנה דואגת להוריד עוקבים ממשתמשים שהחזירו לכם עוקב, שולחת הודעות לעוקבים חדשים ומבצעת את כל נושא הניהול, השיווק והקידום האורגני תחת מטריה אחת וללא התערבות שלכם.

לצד כל אלו חברת אפ מדיה הינה חברה וותיקה בישראל עם ניסיון של למעלה מ – 5 שנים בניהול וקידום חשבונות אינסטגרם וטיקטוק ובמרוצת השנים נתנה מענה למגוון רחב של לקוחות מהסקטור הפרטי ועד הסקטור העסקי. החברה שמה את השירות מעל הכל וחורטת לדגלה ליווי, שירות אישי ויחס אנושי לאורך כל הדרך לצד זמינות מלאה ותמיכה טכנית בפלטפורמות רבות: טלפון, וואצאפ ומייל. כמו כן קבלת דוחות חודשיים על התקדמות העמוד.

בחירה נכונה לעמוד הטיקטוק שלכם היא בחירה באפ-מדיה.

שיהיה בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם..

הגדלת עוקבים באינסטגרם

הגדלת עוקבים באינסטגרם

ברוכים הבאים לפוסט בבלוג שלנו על עוקבים גדלים באינסטגרם! בעידן הדיגיטלי של היום, עוקבים חזקים באינסטגרם הם קריטיים עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. עם יותר

קרא עוד »
תוכנה לקידום האינסטגרם

תוכנה לעוקבים באינסטגרם

ברוכים הבאים לעולם של אינסטגרם, שבו עוקבים יכולים ליצור או לשבור את הנוכחות המקוונת שלך. עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים בחודש, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה רבת

קרא עוד »
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות החזקות ביותר לקידום אורגני ולצמיחת מותג. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים בחודש, לעסקים יש הזדמנות משמעותית להגיע לקהל היעד שלהם ולקיים

קרא עוד »

ניהול דף באינסטגרם להעלאת העוקבים

אינסטגרם הפכה לפלטפורמה רבת עוצמה לקידום עסקים, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. האופי החזותי שלה והתפוצה העצומה שלה הופכים אותה לפלטפורמה אידיאלית להגברת

קרא עוד »

תפריט נגישות